cumpagnia_galeria_01

nutizie

Cosa hè a tecnulugia NB-IoT?

NarrowBand-Internet of Things (NB-IoT) hè un novu standard di tecnulugia wireless 3GPP in crescita rapida introduttu in a versione 13 chì risponde à i requisiti LPWAN (Low Power Wide Area Network) di l'IoT.Hè stata classificata cum'è una tecnulugia 5G, standardizata da 3GPP in 2016. Hè una tecnulugia di l'area larga di bassa putenza (LPWA) basata in standard sviluppata per attivà una larga gamma di novi dispositi è servizii IoT.NB-IoT migliora significativamente u cunsumu d'energia di i dispositi di l'utilizatori, a capacità di u sistema è l'efficienza di u spettru, in particulare in una copertura profonda.A vita di a bateria di più di 10 anni pò esse supportata per una larga gamma di casi d'usu.

I segnali è i canali novi di strati fisichi sò pensati per risponde à l'esigenza esigente di una copertura estesa - rurale è profonda in casa - è cumplessità di u dispositivu ultra-bassa.U costu iniziale di i moduli NB-IoT hè previstu per esse paragunabile à GSM / GPRS.A tecnulugia sottostante hè quantunque assai più simplice di u GSM / GPRS d'oghje è u so costu hè previstu di diminuisce rapidamente cum'è a dumanda aumenta.

Supportatu da tutti i principali pruduttori di l'equipaggiu mobile, chipset è moduli, NB-IoT pò coesiste cù e rete mobili 2G, 3G è 4G.Beneficia ancu di tutte e funzioni di sicurezza è di privacy di e rete mobili, cum'è u supportu per a cunfidenziale di l'identità di l'utilizatori, l'autentificazione di l'entità, a cunfidenziale, l'integrità di e dati è l'identificazione di l'equipaggiu mobile.I primi lanciamenti cummirciali NB-IoT sò stati cumpletati è u roll out globale hè previstu per 2017/18.

Chì ghjè a gamma di NB-IoT?

NB-IoT permette l'implementazione di i dispositi di bassa cumplessità in numeri massivi (circa 50 000 cunnessione per cellula).A gamma di a cellula pò andà da 40 km à 100 km.Questu permette à l'industrii cum'è l'utilità, a gestione di l'assi, a logistica è a gestione di a flotta per cunnette sensori, trackers è dispusitivi di misurazione à pocu costu mentre copre una vasta zona.

NB-IoT furnisce una copertura più profonda (164dB) cà a maiò parte di e tecnulugia LPWAN è 20dB più cà GSM / GPRS convenzionale.

Chì prublemi risolve NB-IoT?

Sta tecnulugia hè pensata per risponde à a dumanda di una copertura estesa cù un usu di bassa putenza.I dispositi ponu esse alimentati per periodi assai longu nantu à una sola bateria.NB-IoT pò esse implementatu cù l'infrastruttura cellulare esistente è affidabile.

NB-IoT hà ancu e caratteristiche di sicurità prisenti in e rete cellulari LTE, cum'è a prutezzione di u signale, l'autentificazione sicura è a criptografia di dati.Adupratu in cunjunzione cù un APN amministratu, rende a gestione di a cunnessione di u dispositivu simplice è sicura.


Tempu di post: 19-sep-2022