cumpagnia_galeria_01

nutizie

Hè ora di dì addiu !

Per pensà in avanti è preparà per u futuru, qualchì volta avemu bisognu di cambià a prospettiva è di dì addiu.Questu hè ancu veru in a misurazione di l'acqua.Cù a tecnulugia chì cambia rapidamente, questu hè u tempu perfettu per dì addiu à a misurazione meccanica è salutu à i benefici di a misurazione intelligente.

Per anni, u metru meccanicu hè stata a scelta naturali.Ma in u mondu digitale d'oghje induve a necessità di cumunicazione è di cunnessione aumenta ogni ghjornu, u bonu ùn hè più abbastanza bè.A misurazione intelligente hè u futuru è i vantaghji sò assai.

I metri ultrasonici misuranu a velocità di un fluidu chì scorri attraversu una pipa in una di duie manere: u tempu di transitu o a tecnulugia Doppler.A tecnulugia di u tempu di transitu misura u differenziale di tempu trà i segnali mandati upstream è downstream.U differenziale hè direttamente proporzionale à a velocità di l'acqua.

U metru ultrasonicu ùn hà micca parti in muvimentu, contru à u so pendente meccanicu.Questu significa chì hè menu affettatu da l'usura chì assicura una precisione alta è stabile per tutta a so vita.Oltre à attivà a fatturazione curretta, questu aumenta ancu a qualità di dati.

In cuntrastu à u metru meccanicu, u metru ultrasonicu hà ancu capacità di lettura remota senza l'usu di qualsiasi dispositi add-on.Ùn solu ùn cuntribuisce micca à una diminuzione significativa di u tempu di cullizzioni di dati.Migliura ancu a distribuzione di risorse cum'è evitendu a lettura sbagliata è u seguitu, risparmià tempu è soldi per più attività di valore aghjuntu è uttene un spettru più largu di dati da quale pudete megliu serviziu à i vostri clienti.

Infine, alarmi intelligenti in u metru ultrasonicu permettenu a rilevazione efficace di perdite, scoppi, flussi inversi, ecc.

Per pinsà in avanti è preparà per l'avvene qualchì volta ci vole à dì addiu !


Tempu di post: 19-10-2022