cumpagnia_galleria_01

nutizie

Tempu di dì addiu!

Per pensà à u futuru è preparassi per l'avvene, qualchì volta ci vole à cambià di perspettiva è dì addiu. Questu hè veru ancu in u casu di a misurazione di l'acqua. Cù a tecnulugia chì cambia rapidamente, questu hè u mumentu perfettu per dì addiu à a misurazione meccanica è salutà i benefici di a misurazione intelligente.

Per anni, u contatore meccanicu hè stata a scelta naturale. Ma in u mondu digitale d'oghje, induve u bisognu di cumunicazione è di cunnessione cresce ogni ghjornu, u bè ùn hè più abbastanza. U contatore intelligente hè u futuru è i vantaghji sò numerosi.

I misuratori à ultrasoni misuranu a velocità di un fluidu chì scorre per una pipa in unu di dui modi: u tempu di transitu o a tecnulugia Doppler. A tecnulugia di u tempu di transitu misura a differenza di tempu trà i signali mandati à monte è à valle. A differenza hè direttamente proporzionale à a velocità di l'acqua.

U metru à ultrasoni ùn hà micca parti mobili, à u cuntrariu di u so pendente meccanicu. Questu significa chì hè menu affettatu da l'usura, ciò chì garantisce una precisione alta è stabile per tutta a so vita. Oltre à permette una fatturazione curretta, questu migliora ancu a qualità di i dati.

À u cuntrariu di u metru meccanicu, u metru à ultrasoni hà ancu capacità di lettura à distanza senza l'usu di alcun dispositivu aghjuntu. Questu ùn solu cuntribuisce à una diminuzione significativa di u tempu di raccolta di dati. Migliora ancu a distribuzione di e risorse, postu chì evitate letture sbagliate è seguiti, risparmiate tempu è soldi per attività à più valore aghjuntu è ottenete un spettru più largu di dati da i quali pudete serve megliu i vostri clienti.

Infine, l'allarmi intelligenti in u contatore à ultrasoni permettenu una rilevazione efficiente di perdite, scoppi, flussi inversi, ecc. è cusì riducenu a quantità di acqua non reddituale in a vostra rete di distribuzione è impediscenu a perdita di entrate.

Per pensà in avanti è preparassi per l'avvene qualchì volta ci vole à dì addiu!


Data di publicazione: 19 d'ottobre di u 2022