cumpagnia_galeria_01

nutizie

Cellulare LPWAN per generà più di $ 2 miliardi in entrate recurrenti di cunnessione da u 2027

Un novu rapportu da NB-IoT è LTE-M: Strategies and Forecasts dichjara chì a Cina rapprisentarà circa 55% di i rivenuti cellulari LPWAN in 2027 per via di una forte crescita continuata di implementazioni NB-IoT.Siccomu LTE-M diventa sempre più strettamente integratu in u standard cellulare, u restu di u mondu vi vede una basa installata di cunnessione NB-IoT à u latu di LTE-M chì ghjunghje à 51% di cota di mercatu à a fine di u periodu di previsione.
U roaming internaziunale hè un fattore chjave chì sustene a crescita di NB-IoT è LTE-M, mentri a mancanza di accordi di roaming generalizati hà finu à avà impeditu a crescita di LPWAN cellulare fora di a Cina.Tuttavia, questu hè cambiatu è più è più accordi sò fatti per facilità l'roaming regiunale.
L'Europa hè prevista per diventà una regione chjave di roaming LPWAN, cù circa un terzu di e cunnessione LPWAN in roaming à a fine di u 2027.
Kaleido aspetta chì e rete di roaming LPWAN anu una dumanda significativa à partesi da 2024, postu chì u modu PSM/eDRX hè implementatu più largamente in l'accordi di roaming.Inoltre, quist'annu più operatori passanu à u standard Billing and Charging Evolution (BCE), chì aumenterà a capacità di carica più efficacemente e cunnessione cellulare LPWAN in scenarii di roaming.
In generale, a monetizazione hè un prublema per i LPWAN cellulari.Strategie di monetizazione di u trasportatore tradiziunale generanu pocu ingaghjamentu per via di i tassi di dati più bassi in l'ecosistema: in 2022, u costu mediu di cunnessione hè previstu di esse solu 16 centesimi per mese, è da 2027 cascarà sottu à 10 centesimi.
I trasportatori è i fornituri di servizii di telecomunicazione duveranu piglià iniziative cum'è u supportu per BCE è VAS per rende stu campu IoT più prufittuali, aumentendu cusì l'investimentu in questa zona.
"LPWAN hà bisognu di mantene un equilibriu delicatu.A monetizazione basata nantu à i dati hè stata dimustrata micca prufittuosa per l'operatori di rete.I fornitori di servizii di telecomunicazione anu bisognu di fucalizza nantu à e specificazioni BCE, metriche di fatturazione non cellulare, è servizii di valore aghjuntu per fà LPWAN una opportunità più prufittuosa mentre mantene u costu di a cunnessione stessu abbastanza bassu per mantene a tecnulugia attraente per l'utilizatori finali ".


Tempu di Postu: Aug-23-2022