cumpagnia_galeria_01

nutizie

A crescita di u mercatu IoT rallentarà per via di a pandemia di COVID-19

U numeru tutale di cunnessione IoT wireless in u mondu aumenterà da 1,5 miliardi à a fine di 2019 à 5,8 miliardi in 2029. I tassi di crescita per u numeru di cunnessione è i rivenuti di cunnessione in a nostra ultima aghjurnamentu di previsione sò più bassi di quelli in a nostra previsione precedente. Soluzioni WA.

Questi fattori anu aumentatu a prissioni annantu à l'operatori di l'IoT, chì sò digià affruntati à una stretta in i rivenuti di cunnessione.I sforzi di l'operatori per generà più entrate da elementi oltre a connettività anu avutu ancu risultati misti.

U mercatu IoT hà patitu l'effetti di a pandemia di COVID-19, è l'effetti seranu vistu in u futuru

A crescita di u numeru di cunnessione IoT hè rallentata durante a pandemia per via di fattori sia da a dumanda sia da l'offerta.

  • Certi cuntratti di l'IoT sò stati annullati o posposti per via di l'imprese chì vanu fora di l'affari o avè a riduzzione di e so spese.
  • A dumanda di alcune applicazioni IoT hè calata durante a pandemia.Per esempiu, a dumanda di veiculi cunnessi hè cascata per via di l'usu ridottu è di a spesa differita per e vitture novi.L'ACEA hà dettu chì a dumanda di vitture in l'UE hè cascata di 28,8% in i primi 9 mesi di u 2020.2
  • I catene di supply IoT sò stati disturbati, in particulare durante a prima parte di u 2020. L'imprese chì sò dipendenu da l'impurtazioni sò state affettate da strette chjusi in i paesi esportatori, è ci sò stati disrupzioni causati da i travagliadori chì ùn anu pussutu travaglià durante i periodi di chjusi.Ci era ancu una mancanza di chip, chì hà fattu difficiule per i fabricatori di dispositivi IoT per ottene chips à prezzi ragiunate.

A pandemia hà affettatu certi settori più cà altri.I settori di l'automobile è di u retail sò stati i più affettati, mentre chì altri, cum'è u settore agriculu, sò stati assai menu disturbati.A dumanda per uni pochi di applicazioni IoT, cum'è e soluzioni di monitoraghju di i pazienti remoti, hè aumentata durante a pandemia;sti suluzioni permettenu à i pazienti per esse monitoratu da a casa piuttostu cà in ospedali over-burdened è cliniche di salute.

Alcuni di l'effetti negativi di a pandemia ùn ponu esse realizati finu à più in u futuru.Infatti, ci hè spessu un ritardu trà a firma di un cuntrattu IoT è i primi dispositi chì sò accesi, cusì u veru impattu di a pandemia in u 2020 ùn si senterà micca finu à u 2021/2022.Questu hè dimustratu in a Figura 1, chì mostra u ritmu di crescita per u numeru di cunnessione di l'automobile in a nostra ultima previsione IoT paragunata à quella in a previsione precedente.Stimu chì a crescita di u numeru di cunnessione di l'automobile hè stata di quasi 10 punti percentuali più bassu in 2020 di ciò chì aviamu aspittatu in 2019 (17,9% versus 27,2%), è serà sempre di quattru punti percentuali in 2022 chè no aviamu previstu in 2019 (19,4% versus 23,6%).

Figura 1:Previsioni 2019 è 2020 per a crescita in u numeru di cunnessione di l'automobile, in u mondu, 2020-2029

Fonte: Analysys Mason, 2021

 


 

 

 


Tempu di Postu: Aug-09-2022