U numeru tutale di cunnessione IoT senza filu in u mondu aumenterà da 1,5 miliardi à a fine di u 2019 à 5,8 miliardi in u 2029. I tassi di crescita per u numeru di cunnessione è i ricavi di cunnessione in u nostru ultimu aghjurnamentu di previsione sò più bassi di quelli in a nostra previsione precedente. Questu hè in parte duvutu à l'impattu negativu di a pandemia di COVID-19, ma ancu per via di altri fattori cum'è l'adozione più lenta di ciò chì era previstu di e soluzioni LPWA.
Questi fattori anu aumentatu a pressione nantu à l'operatori di l'IoT, chì sò digià cunfruntati à una pressione nantu à i rivenuti di a cunnessione. L'sforzi di l'operatori per generà più rivenuti da elementi al di là di a cunnessione anu ancu avutu risultati misti.
U mercatu di l'IoT hà patitu l'effetti di a pandemia di COVID-19, è l'effetti si videranu in u futuru.
A crescita di u numeru di cunnessione IoT hè rallentata durante a pandemia per via di fattori sia da u latu di a dumanda sia da u latu di l'offerta.
- Certi cuntratti IoT sò stati annullati o rinviati per via di a chjusura di l'imprese o di a riduzione di e so spese.
- A dumanda di certe applicazioni IoT hè diminuita durante a pandemia. Per esempiu, a dumanda di veiculi cunnessi hè diminuita per via di a riduzione di l'usu è di e spese differite per e vitture nove. L'ACEA hà riportatu chì a dumanda di vitture in l'UE hè diminuita di 28,8% in i primi 9 mesi di u 2020.2
- E catene di furnimentu di l'IoT sò state interrotte, in particulare durante a prima parte di u 2020. L'imprese chì dipendenu da l'impurtazioni sò state affettate da cunfinamenti stretti in i paesi esportatori, è ci sò state interruzioni causate da i travagliadori chì ùn anu pussutu travaglià durante i periodi di cunfinamentu. Ci hè stata ancu una carenza di chip, chì hà resu difficiule per i pruduttori di dispositivi IoT d'ottene chip à prezzi ragiunevuli.
A pandemia hà affettatu certi settori più chè altri. I settori di l'automobile è di a vendita al dettaglio sò stati i più gravemente affettati, mentre chì altri cum'è u settore agriculu sò stati assai menu disturbati. A dumanda di alcune applicazioni IoT, cum'è e soluzioni di monitoraghju remotu di i pazienti, hè aumentata durante a pandemia; queste soluzioni permettenu di monitorà i pazienti da casa invece di in ospedali è cliniche sanitarie sovraccaricate.
Certi di l'effetti negativi di a pandemia ùn si ponu micca realizà finu à più in u futuru. Infatti, ci hè spessu un ritardu trà a firma di un cuntrattu IoT è l'accensione di i primi dispositivi, dunque u veru impattu di a pandemia in u 2020 ùn si farà sente finu à u 2021/2022. Questu hè dimustratu in a Figura 1, chì mostra u tassu di crescita di u numeru di cunnessione automobilistiche in a nostra ultima previsione IoT paragunatu à quellu di a previsione precedente. Stimemu chì a crescita di u numeru di cunnessione automobilistiche era quasi 10 punti percentuali più bassa in u 2020 di ciò chì ci aspettavamu in u 2019 (17,9% versus 27,2%), è serà sempre quattru punti percentuali più bassa in u 2022 di ciò chì ci aspettavamu in u 2019 (19,4% versus 23,6%).
Figura 1:Previsioni di crescita di u numeru di cunnessione automobilistiche in u mondu sanu per u 2019 è u 2020, 2020-2029
Fonte: Analysys Mason, 2021
Data di publicazione: 9 d'aostu 2022