cumpagnia_galeria_01

nutizie

Ecosistemi di Dispositivi Cellulari è LPWA IoT

L'Internet di e Cose tesse una nova rete mundiale di oggetti interconnessi.À a fine di u 2020, circa 2.1 miliardi di dispusitivi sò stati cunnessi à e reti d'area larga basate nantu à tecnulugia cellulari o LPWA.U mercatu hè assai diversu è divisu in parechji ecosistemi.Quì si concentrerà nantu à i trè ecosistemi tecnulugichi più prominenti per una rete di rete IoT larga - l'ecosistema 3GPP di tecnulugia cellulari, e tecnulugia LPWA LoRa è l'ecosistema 802.15.4.

cumpagnia_intr_big_04

A famiglia di tecnulugii cellulari 3GPP sustene u più grande ecosistema in una rete di rete IoT larga.Berg Insight stima chì u numeru glubale di abbonati IoT cellulari ammontava à 1.7 miliardi à a fine di l'annu - currispundenti à 18.0 per centu di tutti l'abbonati mobili.I spedizioni annuali di moduli IoT cellulari anu aumentatu da 14.1 per centu in 2020 per ghjunghje à 302.7 milioni di unità.Mentre a pandemia di COVID-19 hà affettatu a dumanda in parechje aree di applicazione maiò in 2020, a carenza di chip globale avarà un impattu più largu nantu à u mercatu in 2021.

U paisaghju di a tecnulugia IoT cellulare hè in una fase di trasformazione rapida.I sviluppi in Cina acceleranu un cambiamentu glubale à tecnulugii 4G LTE da 2G chì anu sempre cuntatu una grande parte di spedizioni di moduli in 2020. U muvimentu da 2G à 4G LTE hà iniziatu in l'America di u Nordu cù 3G cum'è tecnulugia intermedia.A regione hà vistu una rapida adozione di LTE Cat-1 da 2017 è LTE-M à partesi di 2018 in u stessu tempu chì GPRS è CDMA sò sbulicati.L'Europa resta in larga misura un mercatu 2G, induve a maiuranza di l'operatori pianificanu tramonti di a rete 2G finu à u 2025.

I spedizioni di moduli NB-IoT in a regione anu cuminciatu in 2019, anche se i volumi restanu chjuchi.A mancanza di copertura LTE-M paneuropea hà finu à avà limitatu l'adopzione di a tecnulugia in a regione in una scala più larga.L'implementazione di a rete LTE-M hè però in corso in parechji paesi è guidà volumi à partesi da 2022. A Cina si move rapidamente da GPRS à NB-IoT in u segmentu di u mercatu di massa, postu chì u più grande operatore mobile di u paese hà cessatu di aghjunghje novi dispositi 2G à a so reta in 2020. À u stessu tempu, ci hè un boom in a dumanda di moduli LTE Cat-1 chipset basati nantu à i moduli domestici.2020 hè statu ancu l'annu quandu i moduli 5G anu cuminciatu à spedinu in picculi volumi cù lanciamenti di vitture abilitate per 5G è gateway IoT.

LoRa guadagna impulsu cum'è una piattaforma di cunnessione globale per i dispositi IoT.Sicondu Semtech, a basa stallata di i dispositi LoRa hà righjuntu 178 milioni à l'iniziu di 2021. I primi segmenti di l'applicazioni di volumi maiò sò intelligenti di gasu è misurazione di l'acqua, induve u cunsumu d'energia di LoRa currisponde à i requisiti per l'operazione di batteria di longa vita.LoRa guadagna ancu trazione per implementazioni IoT di l'area metropolitana è lucale per a rete di sensori intelligenti è dispositivi di seguimentu in cità, piante industriali, edifici commerciali è case.

Semtech hà dichjaratu chì hà generatu in una gamma di $ 88 milioni di rivenuti da chips LoRa in u so annu finanziariu chì finisce in ghjennaghju 2021 è aspetta un tassu di crescita annuale compostu di 40 per centu in i prossimi cinque anni.Berg Insight stima chì e spedizioni annuali di i dispositi LoRa eranu 44,3 milioni di unità in 2020.

Finu à u 2025, i spedizioni annuali sò previsti per cresce à un tassu di crescita annuale compostu (CAGR) di 32.3 per centu per ghjunghje à 179.8 milioni di unità.Mentre a Cina hà cuntatu più di u 50 per centu di e spedizioni totali in 2020, i spedizioni di i dispositi LoRa in Europa è in l'America di u Nordu sò previsti à scala in volumi significativi in ​​l'anni à vene, cum'è l'adopzione cresce in i settori di cunsumatori è imprese.

802.15.4 WAN hè una piattaforma di cunnessione stabilita per e rete di rete wireless in spazii privati ​​​​aduprate per applicazioni cum'è a misurazione intelligente.

Di fronte à a crescente cumpetizione da i normi LPWA emergenti, 802.15.4 WAN hè però previstu solu di cresce à un ritmu moderatu in l'anni à vene.Berg Insight prevede chì e spedizioni di i dispositi WAN 802.15.4 creceranu à un CAGR di 13.2 per centu da 13.5 milioni di unità in 2020 à 25.1 milioni di unità da 2025. A misurazione intelligente hè prevista per cuntà a maiò parte di a dumanda.

Wi-SUN hè u standard di l'industria di punta per e rete di misurazione di l'electricità intelligente in l'America di u Nordu, cù l'adopzione chì si sparghje ancu in una parte di l'Asia-Pacificu è l'America Latina.


Tempu di Postu: Apr-21-2022