cumpagnia_galleria_01

nutizie

Ecosistemi di dispositivi IoT cellulari è LPWA

L'Internet di e Cose tesse una nova rete mundiale d'uggetti interconnessi. À a fine di u 2020, circa 2,1 miliardi di dispusitivi eranu cunnessi à rete à larga area basate nantu à tecnulugie cellulari o LPWA. U mercatu hè assai diversu è divisu in parechji ecosistemi. Quì ci cuncentreremu nantu à i trè ecosistemi tecnologichi più impurtanti per e rete IoT à larga area - l'ecosistema 3GPP di e tecnulugie cellulari, e tecnulugie LPWA LoRa è l'ecosistema 802.15.4.

cumpagnia_intr_grande_04

A famiglia di tecnulugie cellulari 3GPP sustene u più grande ecosistema in e rete IoT di larga area. Berg Insight stima chì u numeru mundiale di abbonati IoT cellulari era di 1,7 miliardi à a fine di l'annu, currispondente à u 18,0% di tutti l'abbonati mobili. E spedizioni annuali di moduli IoT cellulari sò aumentate di u 14,1% in u 2020 per ghjunghje à 302,7 milioni di unità. Mentre a pandemia di COVID-19 hà influenzatu a dumanda in parechje aree d'applicazione principali in u 2020, a scarsità mundiale di chip avarà un impattu più largu nantu à u mercatu in u 2021.

U paisaghju di a tecnulugia IoT cellulare hè in una fase di rapida trasfurmazione. I sviluppi in Cina acceleranu un cambiamentu glubale versu e tecnulugie 4G LTE da u 2G chì rapprisentava sempre una grande parte di e spedizioni di moduli in u 2020. U cambiamentu da u 2G à u 4G LTE hà cuminciatu in America di u Nordu cù u 3G cum'è tecnulugia intermedia. A regione hà vistu una rapida adopzione di LTE Cat-1 dapoi u 2017 è LTE-M à partesi da u 2018 à u listessu tempu chì GPRS è CDMA stanu sparendu. L'Europa ferma in larga misura un mercatu 2G, induve a maiò parte di l'operatori stanu pianificendu tramonti di rete 2G finu à u 2025.

E spedizioni di moduli NB-IoT in a regione sò cuminciate in u 2019, ancu s'è i volumi restanu chjuchi. A mancanza di cupertura LTE-M paneuropea hà finu à avà limitatu l'adozione di a tecnulugia in a regione à una scala più larga. I sviluppi di a rete LTE-M sò però in corsu in parechji paesi è aumenteranu i volumi à partesi da u 2022. A Cina si move rapidamente da GPRS à NB-IoT in u segmentu di u mercatu di massa, postu chì u più grande operatore mobile di u paese hà cessatu d'aghjunghje novi dispositivi 2G à a so rete in u 2020. À u listessu tempu, ci hè un boom di a dumanda di moduli LTE Cat-1 basati nantu à chipset domestici. U 2020 hè statu ancu l'annu in cui i moduli 5G anu cuminciatu à esse spediti in picculi volumi cù u lanciu di vitture è gateway IoT abilitati per u 5G.

LoRa hè in traccia di guadagnà slanciu cum'è piattaforma di cunnessione glubale per i dispusitivi IoT. Sicondu Semtech, a basa installata di dispusitivi LoRa hà righjuntu 178 milioni à l'iniziu di u 2021. I primi segmenti d'applicazione di vulume maiò sò a misurazione intelligente di gas è acqua, induve u bassu cunsumu energeticu di LoRa currisponde à i requisiti per un funziunamentu di batteria à longa durata. LoRa hè ancu in traccia di guadagnà trazione per l'implementazioni IoT metropolitane è lucali per a messa in rete di sensori intelligenti è dispusitivi di tracciamentu in cità, impianti industriali, edifici cummerciali è case.

Semtech hà dichjaratu ch'ella hà generatu circa 88 milioni di dollari americani di ricavi da i chip LoRa in u so annu finanziariu chì finisce in ghjennaghju 2021 è prevede un tassu di crescita annuale cumpostu di 40% in i prossimi cinque anni. Berg Insight stima chì e spedizioni annuali di dispositivi LoRa eranu di 44,3 milioni di unità in u 2020.

Finu à u 2025, si prevede chì e spedizioni annuali cresceranu à un tassu di crescita annuale cumpostu (CAGR) di 32,3 per centu per ghjunghje à 179,8 milioni d'unità. Mentre chì a Cina hà rapprisintatu più di u 50 per centu di e spedizioni totali in u 2020, si prevede chì e spedizioni di dispositivi LoRa in Europa è in America di u Nordu aumenteranu in volumi significativi in l'anni à vene, cù a crescita di l'adozione in i settori di i cunsumatori è di l'imprese.

802.15.4 WAN hè una piattaforma di cunnessione stabilita per e rete mesh wireless private à larga area aduprata per applicazioni cum'è a misurazione intelligente.

Di fronte à a crescente cumpetizione di i standard LPWA emergenti, si prevede chì a WAN 802.15.4 crescerà solu à un ritmu moderatu in l'anni à vene. Berg Insight prevede chì e spedizioni di dispositivi WAN 802.15.4 cresceranu à un CAGR di u 13,2 per centu da 13,5 milioni di unità in u 2020 à 25,1 milioni di unità in u 2025. Si prevede chì a misurazione intelligente rapprisenterà a maiò parte di a dumanda.

Wi-SUN hè u standard principale di l'industria per e rete di misurazione di l'elettricità intelligente in America di u Nordu, cù l'adozione chì si sparghje ancu in una parte di l'Asia-Pacificu è di l'America Latina.


Data di publicazione: 21 d'aprile di u 2022