A specificazione 5G, vista cum'è un aghjurnamentu da e rete 4G prevalenti, definisce opzioni per interconnette si cù tecnulugie non cellulari, cum'è Wi-Fi o Bluetooth. I protokolli LoRa, à u so tornu, s'interconnettenu cù l'IoT cellulare à u livellu di gestione di i dati (livellu d'applicazione), furnendu una robusta copertura à longa distanza finu à 10 chilometri. In paragone cù u 5G, LoRaWAN hè una tecnulugia relativamente simplice custruita da zero per serve casi d'usu specifici. Implica ancu costi più bassi, una maggiore accessibilità è prestazioni di batteria migliorate.
Eppuru, questu ùn significa micca chì a cunnessione basata annantu à LoRa pò esse vista cum'è un rimpiazzamentu di u 5G. À u cuntrariu, migliora è estende u putenziale di u 5G, supportendu implementazioni chì utilizanu l'infrastruttura di rete cellulare digià implementata è ùn necessitanu micca una latenza ultra bassa.

Campi chjave per l'applicazione LoRaWAN in IoT
Cuncipitu per cunnette senza filu i dispusitivi alimentati da batteria à Internet, LoRaWAN hè perfettu per i sensori IoT, i tracker è i beacon cù una putenza di batteria limitata è bassi requisiti di trafficu di dati. E caratteristiche intrinseche di u protocolu ne facenu una scelta ideale per una larga varietà di applicazioni:
Misurazione intelligente è utilità
I dispusitivi LoRaWAN si stanu ancu dimustrendu efficaci in e rete di utilità intelligenti, chì sfruttanu i contatori intelligenti spessu situati in lochi chì sò fora di a portata di i sensori chì operanu in e rete 5G. Garantendu l'accessu è a portata richiesti, e soluzioni basate nantu à LoRaWAN permettenu operazioni quotidiane à distanza è a raccolta di dati chì trasformanu l'infurmazioni in azzione, senza interventi manuali di u persunale tecnicu di campu.
Data di publicazione: 08 dicembre 2022