LTE-M è NB-IoTsò e Reti Wide Area di Bassa Potenza (LPWAN) sviluppate per l'IoT. Queste forme di cunnessione relativamente nove presentanu i vantaghji di un cunsumu energeticu più bassu, una penetrazione profonda, fattori di forma più chjuchi è, forse u più impurtante, costi ridotti.
Una rapida panoramica
LTE-MsignificaEvoluzione à longu andà per e macchineè hè u termine simplificatu per a tecnulugia eMTC LPWA (cumunicazione di tipu macchina migliorata à bassa putenza à larga area).
NB-IoTsignificaInternet di e Cose à Banda Strettaè, cum'è LTE-M, hè una tecnulugia di zona larga à bassa putenza sviluppata per l'IoT.
A seguente tavula paraguna l'attributi chjave per e duie tecnulugie IoT è hè basata annantu à l'infurmazioni di3GPP Versione 13Pudete truvà dati da altre publicazioni riassunti in questuArticulu di Wikipedia di l'IoT à banda stretta.


L'infurmazioni sopra sò un puntu di partenza incompletu ma utile sè pruvate à decide se NB-IoT o LTE-M hè u più adattatu à u vostru prughjettu IoT.
Cù sta rapida panoramica in mente, andemu un pocu più in fondu. Qualchi altra infurmazione nantu à attributi cum'è a cupertura/penetrazione, a globalità, u cunsumu energeticu, a mobilità è a libertà di parte vi aiuteranu à piglià a vostra decisione.
Implementazione glubale è roaming
NB-IoT pò esse implementatu sia nantu à e rete 2G (GSM) sia nantu à e rete 4G (LTE), mentre chì LTE-M hè solu per u 4G. Tuttavia, LTE-M hè digià cumpatibile cù a rete LTE esistente, mentre chì NB-IoT usaModulazione DSSS, chì richiede hardware specificu. Tramindui sò previsti per esse dispunibili in 5G. Quessi fattori, più alcuni altri, anu un impattu nantu à a dispunibilità in u mondu sanu.
Disponibilità glubale
Per furtuna, a GSMA hà una risorsa pratica chjamataCarta di implementazione di l'IoT mobileIn questu, pudete vede u spiegamentu mundiale di e tecnulugie NB-IoT è LTE-M.
L'operatori anu tipicamente implementatu LTE-M prima in i paesi chì avianu digià una cupertura LTE (per esempiu i Stati Uniti). Hè relativamente più faciule d'aghjurnà una torre LTE esistente per supportà LTE-M chè d'aghjunghje u supportu NB-IoT.
Tuttavia, se LTE ùn hè micca digià supportatu, hè più economicu mette in opera una nova infrastruttura NB-IoT.
Queste iniziative sò ancu destinate à sensibilizà l'utilizatori à l'usu efficiente è intelligente di l'elettricità per mezu di sti contatori.

Data di publicazione: 13 dicembre 2022