Ancu s'è e rete LTE 450 sò state aduprate in parechji paesi dapoi parechji anni, ci hè statu un interessu rinnuvatu per elle mentre l'industria si move versu l'era di LTE è 5G. L'eliminazione graduale di 2G è l'avventu di Narrowband Internet of Things (NB-IoT) sò ancu trà i mercati chì spinghjenu l'adozione di LTE 450.
A ragione hè chì a larghezza di banda intornu à 450 MHz hè adatta per i bisogni di i dispositivi IoT è di l'applicazioni critiche per a missione, da e rete intelligenti è i servizii di misurazione intelligente à l'applicazioni di sicurezza publica. A banda di 450 MHz supporta e tecnulugie CAT-M è Narrowband Internet of Things (NB-IoT), è e proprietà fisiche di sta banda sò ideali per copre vaste aree, permettendu à l'operatori cellulari di furnisce una copertura cumpleta in modu efficace in termini di costi. Demu un'ochjata più da vicinu à i benefici assuciati à LTE 450 è IoT.
Una cupertura cumpleta richiede chì i dispusitivi IoT riduzanu u cunsumu energeticu per pudè stà cunnessi. A penetrazione più prufonda offerta da 450MHz LTE significa chì i dispusitivi ponu cunnette si facilmente à a rete senza pruvà à cunsumà constantemente energia.
U principale fattore di differenziazione di a banda di 450 MHz hè a so portata più longa, chì aumenta assai a cupertura. A maiò parte di e bande LTE cummerciali sò sopra à 1 GHz, è e rete 5G sò finu à 39 GHz. E frequenze più alte furniscenu velocità di dati più elevate, dunque più spettru hè attribuitu à queste bande, ma questu vene à u costu di una rapida attenuazione di u signale, chì richiede una rete densa di stazioni base.
A banda di 450 MHz hè à l'altra estremità di u spettru. Per esempiu, un paese di a dimensione di i Paesi Bassi pò avè bisognu di migliaia di stazioni base per ottene una copertura geografica cumpleta per l'LTE cummerciale. Ma l'aumentu di a gamma di signali di 450 MHz richiede solu uni pochi centinaie di stazioni base per ottene a stessa copertura. Dopu un bellu pezzu in l'ombra, a banda di frequenza di 450 MHz hè avà a spina dorsale per u monitoraghju è a gestione di infrastrutture critiche cum'è trasformatori, nodi di trasmissione è gateway di sorveglianza di contatori intelligenti. E rete di 450 MHz sò custruite cum'è rete private, prutette da firewall, cunnesse à u mondu esternu, chì per a so natura stessa li prutege da i ciberattacchi.
Siccomu u spettru di 450 MHz hè attribuitu à operatori privati, servirà principalmente i bisogni di l'operatori di infrastrutture critiche cum'è i servizii publichi è i pruprietarii di rete di distribuzione. L'applicazione principale quì serà l'interconnessione di elementi di rete cù diversi router è gateway, è ancu gateway di contatori intelligenti per i punti di misurazione chjave.
A banda di 400 MHz hè stata aduprata in e rete publiche è private per parechji anni, principalmente in Europa. Per esempiu, a Germania usa CDMA, mentre chì l'Europa di u Nordu, u Brasile è l'Indonesia utilizanu LTE. L'autorità tedesche anu recentemente furnitu à u settore energeticu 450 MHz di spettru. A legislazione prescrive u cuntrollu remotu di l'elementi critichi di a rete elettrica. Solu in Germania, milioni di elementi di rete aspettanu di esse cunnessi, è u spettru di 450 MHz hè ideale per questu. Altri paesi seguiranu, implementenduli più rapidamente.
E cumunicazioni critiche, è ancu l'infrastrutture critiche, sò un mercatu in crescita chì hè sempre più sottumessu à e lege, postu chì i paesi travaglianu per riduce u so impattu ambientale, assicurà l'approvvigionamentu energeticu è prutege a sicurezza di i so citadini. L'autorità devenu esse capace di gestisce l'infrastrutture critiche, i servizii d'emergenza devenu coordinà e so attività è e cumpagnie energetiche devenu esse capace di cuntrullà a rete elettrica.
Inoltre, a crescita di l'applicazioni di e cità intelligenti richiede reti resilienti per supportà un gran numeru di applicazioni critiche. Questu ùn hè più solu una risposta d'emergenza. E reti di cumunicazione critiche sò infrastrutture chì sò aduprate regularmente è continuamente. Questu richiede l'attributi di l'LTE 450, cum'è un cunsumu energeticu bassu, una copertura cumpleta è una larghezza di banda LTE per supportà u streaming audio è video.
E capacità di l'LTE 450 sò ben cunnisciute in Europa, induve l'industria energetica hà furnitu cù successu un accessu privilegiatu à a banda 450 MHz per e cumunicazioni LTE Low Power (LPWA) utilizendu a voce, u standard LTE è LTE-M in 3GPP Release 16 è l'Internet di e Cose à banda stretta.
A banda di 450 MHz hè stata un gigante addurmintatu per e cumunicazioni critiche per a missione in l'era 2G è 3G. Tuttavia, ci hè avà un interessu rinnuvatu postu chì e bande intornu à 450 MHz supportanu LTE CAT-M è NB-IoT, rendenduli ideali per l'applicazioni IoT. Cù a cuntinuazione di sti implementazioni, a rete LTE 450 servirà più applicazioni è casi d'usu IoT. Cù una infrastruttura familiare è spessu esistente, hè a rete ideale per e cumunicazioni critiche per a missione d'oghje. Si adatta ancu bè à u futuru di u 5G. Hè per quessa chì 450 MHz hè attraente per l'implementazioni di rete è e soluzioni operative oghje.
Data di publicazione: 08 di settembre di u 2022