FREMONT, CA, 17 di maghju di u 2022 (GLOBE NEWSWIRE) - LoRa Alliance®, l'associu globale di cumpagnie chì sustene u standard apertu LoRaWAN® per l'Internet of Things (IoT) Low Power Wide Area Network (LPWAN), hà annunziatu oghje chì LoRaWAN hè avà dispunibule attraversu u supportu di u protocolu Internet senza saldatura di a versione 6 (IPv6). Ampliendu a gamma di soluzioni da u dispositivu à l'applicazione utilizendu IPv6, u mercatu IoT LoRaWAN hè ancu allargatu per include i normi Internet necessarii per i metri intelligenti è e novi applicazioni per l'edificazioni intelligenti, l'industria, a logistica è e case.
U novu livellu di l'adopzione IPv6 simplifica è accelera u sviluppu di l'applicazioni sicure è interoperabili basate nantu à LoRaWAN è si basa nantu à l'impegnu di l'Alianza per a facilità d'usu. Soluzioni basate in IP cumuni in solu solu imprese è industriali ponu avà esse trasportate nantu à LoRaWAN è facilmente integrate cù l'infrastruttura cloud. Questu permette à i sviluppatori di lancià applicazioni web rapidamente, riducendu significativamente u tempu di mercatu è u costu tutale di pruprietà.
"Cumu a digitalizazione cuntinueghja in tutti i segmenti di u mercatu, hè criticu per integrà parechje tecnulugia per una soluzione cumpleta", hà dettu Donna Moore, CEO è Presidente di l'Alleanza LoRa. suluzioni interoperabili è conformi à i standard. LoRaWAN ora si integra perfettamente cù qualsiasi applicazione IP, è l'utilizatori finali ponu aduprà tutti dui. IPv6 hè a tecnulugia core di l'IoT, cusì l'abilitazione di IPv6 sopra LoRaWAN apre a strada per LoRaWAN. Diversi mercati novi è più indirizzabilità I sviluppatori è l'utilizatori finali di i dispositi IPv6 ricunnoscenu i benefici di a trasfurmazioni digitale è l'Internet di e Cose è creanu suluzioni chì migliurà a vita è l'ambiente, è ancu generanu novi flussi di entrate. grazia à i benefici pruvati di a tecnulugia. Cù stu sviluppu, LoRaWAN si pone di novu cum'è un capu di u mercatu in prima linea di IoT ".
U successu sviluppu di IPv6 sopra LoRaWAN hè pussibule da a cullaburazione attiva di i membri di LoRa Alliance in l'Internet Engineering Task Force (IETF) per definisce a compressione di l'intestazione di u cuntestu staticu (SCHC) è e tecniche di segmentazione chì facenu a trasmissione di pacchetti IP nantu à LoRaWAN assai efficace. . da. U gruppu di travagliu LoRa Alliance IPv6 over LoRaWAN hà aduttatu dopu a specificazione SCHC (RFC 90111) è l'hà integrata in u corpu principale di u standard LoRaWAN. Acklio, un membru di l'Alianza LoRa, hà fattu cuntributi significativi à u sustegnu IPv6 sopra LoRaWAN è hè una parte integrante di u sviluppu di a tecnulugia LoRaWAN SCHC.
Moore hà cuntinuatu, "In nome di l'Alianza LoRa, vogliu ringrazià Eklio per u so sustegnu è i cuntributi à stu travagliu, è per i so sforzi per avanzà u standard LoRaWAN".
U CEO di Acklio, Alexander Pelov, hà dettu: "Cum'è un pioniere di a tecnulugia SCHC, Acklio hè fieru di cuntribuisce à sta nova tappa rendendu LoRaWAN interoperabile nativamente cù e tecnulugia Internet. L'ecosistema LoRa Alliance hè statu mobilizatu per standardizà è aduttà sta chjave. Arriza ti." E soluzioni SCHC conformi à sta nova specificazione sò avà dispunibuli cummerciale da i partenarii di a catena di valore IoT per implementazioni IPv6 globale attraversu e soluzioni LoRaWAN. "
A prima applicazione per utilizà SCHC per IPv6 sopra LoRaWAN hè DLMS / COSEM per a misurazione intelligente. Hè statu sviluppatu cum'è una cullaburazione trà l'Alianza LoRa è l'Associazione di l'Utenti DLMS per risponde à i requisiti di l'utilità per aduprà standard basati in IP. Ci hè parechje altre applicazioni per IPv6 nantu à LoRaWAN, cum'è u monitoraghju di i dispositi di rete Internet, a lettura di tag RFID è l'applicazioni di casa intelligente basate in IP.
Tempu di post: 15-aug-2022