cumpagnia_galleria_01

nutizie

Cumu a Cunferenza IoT 2022 hà per scopu di esse l'avvenimentu IoT in Amsterdam

 A Cunferenza Things hè un avvenimentu ibridu chì si svolge u 22-23 di settembre.
In settembre, più di 1.500 esperti di punta in IoT di u mondu sanu si riuniranu in Amsterdam per a Cunferenza The Things. Vivemu in un mondu induve ogni altru dispositivu diventa un dispositivu cunnessu. Siccomu vedemu tuttu, da i picculi sensori à l'aspirapolvere à e nostre vitture cunnesse à a rete, questu hà ancu bisognu di un protocolu.
A cunferenza IoT serve cum'è un puntu di riferimentu per LoRaWAN®, un protocolu di rete LPWA (Low-Power Wide Area Network) cuncipitu per cunnette senza filu i dispositivi alimentati da batteria à Internet. A specificazione LoRaWAN supporta ancu i requisiti chjave di l'Internet di e Cose (IoT) cum'è a cumunicazione bidirezionale, a sicurezza end-to-end, a mobilità è i servizii lucalizati.
Ogni industria hà i so eventi à i quali si deve assiste. Sè u Mobile World Congress hè un must per i prufessiunali di e telecomunicazioni è di e rete, allora i prufessiunali di l'IoT devenu assiste à The Things Conference. A cunferenza The Thing spera di mustrà u modu in cui l'industria di i dispositivi cunnessi avanza, è u so successu pare plausibile.
A Cunferenza Thing dimostra e dure realità di u mondu in u quale campemu avà. Mentre a pandemia di COVID-19 ùn ci affetterà micca cum'è in u 2020, a pandemia ùn hè ancu stata riflessa in u specchiu retrovisore.
A Cunferenza Things si svolge in Amsterdam è in linea. Vincke Giesemann, CEO di The Things Industries, hà dettu chì l'eventi fisichi sò "pieni di cuntenutu unicu previstu per i participanti in diretta". L'eventu fisicu permetterà ancu à a cumunità LoRaWAN d'interagisce cù i partenarii, di participà à seminarii pratichi è d'interagisce cù l'attrezzatura in tempu reale.
«A parte virtuale di The Things Conference avarà u so propiu cuntenutu unicu per a cumunicazione in linea. Capimu chì i diversi paesi anu sempre diverse restrizioni nantu à Covid-19, è postu chì u nostru publicu hè di tutti i cuntinenti, speremu di dà à tutti l'uppurtunità di participà à a cunferenza», hà aghjustatu Giseman.
In l'ultime tappe di preparazione, The Things hà righjuntu u traguardu di 120% di cullaburazione, cù 60 partenarii chì si sò uniti à a cunferenza, hà dettu Giseman. Un duminiu induve The Things Conference si distingue hè u so spaziu espositivu unicu, chjamatu Wall of Fame.
Stu muru fisicu mette in mostra i dispusitivi, cumpresi i sensori è i gateway abilitati per LoRaWAN, è ci saranu più pruduttori di dispusitivi chì presenteranu u so hardware à The Things Conference quest'annu.
Sè què ùn vi pare micca interessante, Giseman dice ch'elli stanu pianificendu qualcosa ch'elli ùn anu mai fattu prima à l'eventu. In partenariatu cù Microsoft, The Things Conference presenterà u più grande gemellu digitale di u mondu. U gemellu digitale coprirà tutta l'area di l'eventu è i so dintorni, coprendu circa 4.357 metri quadrati.
I participanti à a cunferenza, sia in diretta sia in linea, puderanu vede i dati mandati da i sensori situati intornu à u locu è puderanu interagisce per mezu di l'applicazioni AR. Impressivu hè un eufemismu per discrive l'esperienza.
A cunferenza IoT hè dedicata micca solu à u protocolu LoRaWAN o à tutte e cumpagnie chì creanu dispositivi cunnessi basati annantu à questu. Presta ancu una grande attenzione à Amsterdam, a capitale di i Paesi Bassi, cum'è capu di fila in e cità intelligenti europee. Sicondu Giesemann, Amsterdam hè in una pusizione unica per furnisce à i citadini una cità intelligente.
Hà citatu u situ web meetjestad.nl cum'è esempiu, induve i citadini misuranu u microclima è assai di più. U prughjettu di a cità intelligente mette u putere di i dati sensoriali in manu à l'Olandesi. Amsterdam hè digià u più grande ecosistema di startup in l'UE è à a Cunferenza The Things i participanti ampareranu cumu e piccule è medie imprese utilizanu a tecnulugia.
«A cunferenza metterà in risaltu e tecnulugie chì e PMI utilizanu per una varietà di applicazioni chì migliuranu l'efficienza, cum'è a misurazione di a temperatura di i prudutti alimentari per a cunfurmità», hà dettu Giseman.
L'eventu fisicu si terrà à u Kromhoutal in Amsterdam da u 22 à u 23 di settembre, è i biglietti per l'eventu danu à i participanti accessu à sessioni in diretta, workshops, cunferenze è una rete curatoriale. A Things Conference celebra ancu u so quintu anniversariu quest'annu.
«Avemu assai cuntenutu eccitante per tutti quelli chì volenu espande si cù l'Internet di e Cose», hà dettu Gieseman. Viderete esempi veri di cumu e cumpagnie utilizanu LoRaWAN per implementazioni à grande scala, truvendu è cumprendu l'hardware ghjustu per i vostri bisogni.
Gizeman hà dettu chì a cunferenza The Things di quest'annu nant'à u Muru di a Fama prisentarà dispusitivi è gateway di più di 100 pruduttori di dispusitivi. L'eventu hè previstu di esse assistitu in persona da 1.500 persone, è i participanti averanu l'uppurtunità di tuccà diversi equipaghji IoT, interagisce, è ancu vede tutte l'infurmazioni nantu à u dispusitivu aduprendu un codice QR speciale.
«U Muru di a Fama hè u locu perfettu per truvà sensori chì currispondenu à i vostri bisogni», spiega Giseman.
Tuttavia, i gemelli digitali, chì avemu mintuvatu prima, ponu esse più attrattivi. L'imprese tecnologiche creanu gemelli digitali per cumplementà l'ambiente reale in u mondu digitale. I gemelli digitali ci aiutanu à piglià decisioni infurmate interagendu cù i prudutti è validendu li prima di u prossimu passu cù u sviluppatore o u cliente.
A Things Conference face una dichjarazione installendu u più grande gemellu digitale di u mondu in è intornu à u locu di a cunferenza. I gemelli digitali cumunicaranu in tempu reale cù l'edificii à i quali sò fisicamente cunnessi.
Gieseman hà aghjustatu: "The Things Stack (u nostru pruduttu principale hè u servitore web LoRaWAN) s'integra direttamente cù a piattaforma Microsoft Azure Digital Twin, chì vi permette di cunnette è visualizà i dati in 2D o 3D".
A visualizazione 3D di i dati da centinaie di sensori piazzati à l'eventu serà "u modu u più riesciutu è informativu per presentà u gemellu digitale attraversu l'AR". I participanti à a cunferenza puderanu vede dati in tempu reale da centinaie di sensori in tuttu u locu di a cunferenza, interagisce cun elli attraversu l'applicazione è cusì amparà assai nantu à u dispusitivu.
Cù l'avventu di u 5G, u desideriu di cunnette tuttu cresce. Tuttavia, Giesemann pensa chì l'idea di "vulè cunnette tuttu in u mondu" hè spaventosa. Trova più apprupriatu cunnette cose è sensori basatu annantu à u valore o casi d'usu cummerciale.
L'obiettivu principale di a cunferenza Things hè di riunisce a cumunità LoRaWAN è di fighjà in u futuru di u protocolu. Tuttavia, parlemu ancu di u sviluppu di l'ecosistema LoRa è LoRaWAN. Gieseman vede a "maturità crescente" cum'è un fattore impurtante per assicurà un futuru cunnessu intelligente è rispunsevule.
Cù LoRaWAN, hè pussibule di custruisce un tale ecosistema custruendu tutta a suluzione sè stessu. U protocolu hè cusì faciule d'utilizà chì un dispositivu acquistatu 7 anni fà pò esse eseguitu nantu à un gateway acquistatu oghje, è vice versa. Gieseman hà dettu chì LoRa è LoRaWAN sò ottimi perchè tuttu u sviluppu hè basatu annantu à casi d'usu, micca tecnulugie core.
Quandu hè statu dumandatu nantu à i casi d'usu, hà dettu chì ci sò parechji casi d'usu ligati à l'ESG. "In fatti, guasi tutti i casi d'usu giranu intornu à l'efficienza di i prucessi cummerciali. U 90% di u tempu hè direttamente ligatu à a riduzione di u cunsumu di risorse è à a riduzione di l'emissioni di carbone. Dunque, u futuru di LoRa hè l'efficienza è a sustenibilità ", hà dettu Gieseman.
      


Data di publicazione: 30 d'aostu 2022